Om Sagsbehandlingen

Vi leverer allerede vores ydelser til alle større ejendomsmægler kæder, samt en lang række mindre og selvstændige ejendomsmæglere i hele landet.

Vi tilbyder sagsbehandling for ejendomsmæglere, erhvervsmæglere og advokater, indeholdende Førsagsbehandling, Eftersagsbehandling, Berigtigelse, Digital Tinglysning, Online Markedsføring, Køberrådgivning samt Ejendomsadministration.

Vores sagsbehandlere har dyb erfaring med sagsbehandling fra ejendomsmægler– og advokatbranchen, EstateNyboligDanboligEDC, home, Nordea, Advodan, Accura og Bech-Bruun hvor de har håndteret enhver form for opgave i hele processen for sagsbehandling. Med mere end 90 års erfaring tilsammen har de sagsbehandlet mere end 100.000 bolighandler og 150.000 berigtigelser.

Sagsbehandlingen er endvidere specialister i alle boligsystemer, C&B Systemer, Mindworking, Flexya, Advosys, og har tilmed været med i udviklingsfasen på flere af dem, da vi har nogle af Danmarks bedste sagsbehandlere i vores team som kender processen fra A-Z.

I vores ydelser er blandt andet indeholdt punkt 11 og juridiske opdateringer i de mange daglige bolighandler, projektsalg, erhvervshandler og landbrug vi håndterer i tæt og professionelt samarbejde med vores kunder. Nogle af vores kunder har endda kvitteret med nogle fantastiske Testimonials som vi er meget stolte af.

Det er vigtigt for kunderne at vælge den rigtige outsourcing partner da deres omdømme betyder alt for dem. Samtidig er vi stolte af at tilbyde vores kunder at have fokus på deres kerneforretning og kun betale for det de bruger. Vi er bevidste om, at verden omkring os forandrer sig markant i disse år, hvorfor der er et stort behov for vores kunder at have en fleksibel økonomi, nu hvor salærerne er faldende og flere konkurrenter i markedet.

Vi har derfor udviklet et analyseværktøj for ejendomsmæglere hvor de faktuelt kan få informationer om hvilke massive besparelser der ligger i deres butik.

Alt det stiller krav til os. Vi skal have et team af erfarne og talentfulde sagsbehandlere som reagerer hurtigt, kan gennemskue en bolighandel, samt være gode til at sparre med hinanden. I denne foranderlige tid er det vigtigt vi er fleksible, og vi skal tilbyde det bedste og mest unikke produkt til vores kunder og samarbejdspartnere.

Deltag i konkurrencen om et gavekort til Vinslottet på 3.000 kroner!

Ved at tilmelde din e-mail adresse til vores nyhedsbrev er du med i konkurrencen.

Konkurrencen løber til og med fredag d. 11. december hvor vinderen udtrækkes.