Sagsbehandlingen - Sagsbehandling for ejendomsmæglere, advokater og finansielle institutioner

Skal du ansætte en ny sagsbehandler til din ejendomsmægler butik?

Har du selv regnet på om det kan betale sig med hjælp fra et analyse værktøj, eller skal vi hjælpe dig med en analyse? Det er gratis lige nu…

Mange ejendomsmæglere oplever vækst i deres butikker og skal derfor til at ansætte ny sagsbehandler. Men ligesom så mange andre ejendomsmæglere ved du reelt ikke hvilke omkostninger der er forbundet med en ansættelse, og hvad en eventuel besparelse vil være for dig.

Inden du tager skridtet og ansætter en ny sagsbehandler kan det være du skal overveje om oursourcing af sagsbehandling er løsningen for dig, det er nemlig meget dyrere at ansætte end du tror…

De fleste ejendomsmæglere ser kun på den rene udgift som hedder – løn. Hertil skal huskes at lægge sociale omkostninger på minimum 36%, husleje, vand, varme, julefrokost, sommerfest, personalehåndtering, sygdom, ferie, barsel og meget mere.

Analyse værktøj

Med vores analyse værktøj hjælper vi allerede mange ejendomsmæglere i Danmark med at sætte tal på hvad det egentlig koster at have en sagsbehandler ansat, og hvad besparelsen er for den enkelte butik.

Et godt eksempel er en velfungerende ejendomsmægler i Nordsjælland som også mente de havde styr på omkostningerne ved at have sagsbehandlere ansat. De har 1,5 sagsbehandler ansat, og har ca. 12 boligsager per måned. De kan se frem til en årlig besparelse på mellem kr. 800.000 og 1.000.000. I de tal er der ikke taget højde for uforudsete omkostninger, så den reelle besparelse kan være meget højere.

Der er derfor ikke et sundt økonomisk afsæt i at ansætte en ny sagsbehandler. Der kan være andre grunde, men som vi oplever hos de andre ejendomsmæglere vi hjælper, er der en løsning på den situation også.

Er du interesseret i at høre mere om vores analyse værktøj, og hvilken potentiel besparelse som ligger i din butik, er du velkommen til at ringe til os på telefon 2614 0677.

Vi vil endvidere gerne henvise til den pågældende butik for at tage en reference på analysen og den besparelse de har fået i denne forbindelse.

Vi oplever en enorm vækst

Trenden for ejendomsmæglere som outsourcer deres sagsbehandling, er i kraftig udvikling. Udfordringer som faldende salærer og flere konkurrenter i markedet har gjort det sværere at drive virksomhed med en god og stabil økonomi.

Med 30 nye faste kunder om året går det stærkt hos os i Sagsbehandlingen. Og det ser ikke ud som at trenden aftager foreløbigt…

Hvem vi er

Som uafhængig virksomhed er Sagsbehandlingen markedsledende indenfor outsourcing af sagsbehandling til ejendomsmæglere, advokater og finansielle institutter i hele Danmark.

Vi tilbyder sagsbehandling for ejendomsmæglereadvokater og finansielle institutioner i hele Danmark, indeholdende FørsagsbehandlingEftersagsbehandlingBerigtigelseDigital TinglysningOnline MarkedsføringOffline MarkedsføringKøberrådgivning samt Trainee Program.

Vores sagsbehandlere har dyb erfaring med sagsbehandling fra ejendomsmægler– og advokatbranchenEstateNyboligDanboligEDC, HomeAccura og Bech-Bruun hvor de har håndteret enhver form for opgave i hele processen for sagsbehandling. Med mere end 90 års erfaring tilsammen har de sagsbehandlet mere end 100.000 bolighandler og 150.000 berigtigelser.

Sagsbehandlingen er endvidere specialister i alle fem boligsystemerC&B SystemerMindworkingDomidont BoligsystemFlexyaAdvosys, og har tilmed været med i udviklingsfasen på flere af dem, da vi har nogle af Danmarks bedste sagsbehandlere i vores team som kender processen fra A-Z.

I vores ydelser er blandt andet indeholdt punkt 11 og juridiske opdateringer i de mange daglige bolighandlerprojektsalgerhvervshandler og landbrug vi håndterer i tæt og professionelt samarbejde med vores kunder. Nogle af vores kunder, og boligkøbere, har endda kvitteret med nogle fantastiske Testimonials som vi er meget stolte af. Se dem her.

Læs mere om os her.

    Leave a Comment