Forretningsudvikler til banksektoren

  • august 21st, 2019
  • Bank

Grundet vores stærke position i markedet søger vi en Forretningsudvikler til etablering af samarbejder med banksektoren i Danmark

Om Sagsbehandlingen

Outsourcing for ejendomsmæglere, advokater, revisorer og finansielle institutioner i hele Danmark, og behandlet mere end 100.000 bolighandler og 150.000 berigtigelser med mere end 90 års erfaring fra branchen.

I Sagsbehandlingen er vi stolte af at vi kan tilbyde vores kunder at have fokus på deres kerneforretning og kun betale for det de bruger. Og vi er bevidste om, at verden omkring os forandrer sig dramatisk i disse år, hvorfor der er et massivt behov for vores kunder at have en fleksibel økonomi.

Alt det stiller krav til os. Vi skal have et team af talentfulde sagskoordinatorer som reagerer hurtigt, kan gennemskue en bolighandel, og som kan sparre med hinanden. I denne foranderlige er det vigtigt vi er fleksible, og vi skal tilbyde det bedste og mest unikke produkt til vores kunder og samarbejdspartnere.

Vi er derfor et team af talentfulde mennesker med mange års erfaring med sagsbehandling og berigtigelse af ejendomshandler fra både ejendomsmægler- og advokatbranchen. Vi håndterer dagligt bolighandler, projektsalg, erhvervshandler samt landbrug.

Vi består af et team af rutinerede medarbejdere med mange års erhvervserfaring fra både ejendomsmæglerbranchen og advokatbranchen. Vi kender derfor købsaftalerne, sagsgangen og ejendomsmarkedet til bunds.

Vi er vant til at begå os i alle områder af Danmark, da sagsbehandlingen er den samme proces hvad enten ejendommen ligger i Jylland, Fyn, Bornholm, eller Sjælland.

Om stillingen

Vi har udviklet et unikt koncept til de finansielle institutioner i Danmark som kan bringe den enkelte bank i det absolutte førersæde overfor husejere, da husejeren får leveret et produkt som rækker langt ud over selve huskøbet. Et koncept som har en markedsværdi for de finansielle institutioner på mere end to milliarder kroner.

Stillingen er nyoprettet, hvorfor der er rig mulighed for at påvirke sin egen arbejdsdag.

Vi er store tilhængere af at arbejde hjemmefra for at vi har mere tid til at udføre de opgaver vi bliver betroet af vores kunder. Desuden sparer vi hver især 10 timer om ugen hvor vi er mere effektive på at behandle opgaverne for vores kunder.

Såfremt den rette profil udfører jobbet godt, vil der være mulighed for at tiltræde som direktør på denne stilling. Endvidere vil der være mulighed for medejerskab, alt afhængig af profil og ønsker.

Kvalifikationer

  • Du skal have mange års erfaring fra banksektoren i Danmark
  • Du skal som minimum have haft et længerevarende job som mellemleder
  • Du skal have relevant videregående uddannelse
  • Du skal have et iværksættergen i dig
  • Du skal besidde et godt ”drive”, da du også skal opbygge dit eget team på sigt
  • Du skal have et massivt og værdifuldt netværk til de rette beslutningstagere som i banksektoren som udvikler og investerer i partnerskaber

Ansøgningsfrist

Vi ansætter kun talentfulde profiler og er derfor villige til at vente på de rette. Ønsket er dog at ansætte hurtigst muligt, da vi har meget travlt og har behov for de rette hurtigst muligt.

Ansøg stillingen her.

Kontakt

Har du spørgsmål og interesseret i, at høre mere om stillingen er du velkommen til at ringe til Indehaver, Julie Rosschou, på telefon 2614 0677. Du kan også skrive til JR@sagsbehandlingen.dk.

Vi ser frem til at høre fra dig!

    Leave a Comment